tarife contabilitate

Tarife servicii contabilitate

Incercam sa va oferim preturi fara concurenta pentru serviciile financiare si contabile pe care le oferim, fara a afecta calitatea prestatiei.

Acordam o deosebita importanta afacerii dumneavoastra si suntem deschisi negocierilor.

De aceea preturile afisate mai jos sunt oferite cu titlu informativ.

Pentru o oferta personalizata, va rugam sa completati formularul alaturat sau sa ne contactati telefonic.

Indiferent de metoda aleasa, veti primi raspunsul nostru in maxim 2 ore.

Tarife generale servicii contabilitate – Abonament lunar fix (*)

  • 200 lei – pentru firmele nou infiintate si firmele fara activitate
  • 300 – 500 lei  – pentru firmele cu volum minim de activitate
  • 550 – 1000 lei – pentru firmele cu volum mediu de activitate
  • de la 1000 lei – pentru firmele cu volum mare de activitate

(*) Preturile sunt orientative si pot diferi in functie de complexitatea si volumul  documentelor, segmentul de activitate al societatii comerciale si alte servicii conexe solicitate.

Tarifele si oferta finala urmeaza  a fi stabilite numai dupa o intalnire prealabila si o negociere a clauzelor contractuale cu reprezentantii societatii.

Tarife servicii suplimentare

Consultanta fiscala – 250 lei/30 minute

Intocmire, certificare si depunere bilant interimar – de la 300 lei

Intocmire, certificare si depunere declaratie Fond de Mediu – de la 150 lei

Intocmire, certificare si depunere declaratii casa de marcat – 150 lei/unitate

Intocmire, certificare si depunere formular 177 (redirectionare impozit pe profit/venit asociatii si fundatii) – 150 lei

Intocmire, certificare si depunere declaratii rectificative ca urmare a predarii cu intarziere a documentelor contabile – 100 lei

Intocmire, certificare si depunere bilant lichidare  pentru situatia lichidarii voluntare a societatii – de la 1200 lei

Intocmire, certificare si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA – 500 lei

Intocmire, certificare si depunere dosar reinregistrare in scopuri de TVA pentru TVA anulat – 500 lei

Preschimbare certificat TVA – 300 lei

Reactivare societate inactiva fiscal ANAF – 300 lei

Intocmire, certificare si depunere documentatie inregistrare cod TVA intracomunitar – 300 lei

Asistenta de specialitate pe durata controlului, inclusiv pentru rambursari – pret in functie de complexitatea lucrarilor

Intocmire si redactare Manual de Politici si Proceduri Contabile – 1100 lei

Intocmirea dosarului de inventariere pe baza listelor de inventariere furnizate de client, cu ocazia incheierii exercitiului financiar precum si a operatiunilor de reorganizare, lichidare, fuziune  sau divizare, si la cererea clientului – 200 lei fara bunuri in patrimoniu, 500 lei pentru toate celelalte cazuri

Intocmire si depunere dosar pentru deschidere punct lucru/inchidere punct lucru – 300 lei

Obtinere certificat constatator Registrul Comertului (taxe incluse) – 110 lei

Intocmire si depunere dosar privind rezidenta fiscala – 1000 lei

Obtinere NIF cetateni straini – 500 lei

Obtinere utilizator si parola ITM – 150 lei

Depunere dosar recuperare concedii medicale CASMB – 300 lei

Servicii facturare lunara si transmitere E-Factura – 20 lei (pentru o poziție) + 5 lei/poziție suplimentară

Efectuare modificari vector fiscal – 100 lei

Intocmire Regulament Ordine Interioara personalizat – 800 lei

Intocmire documentatie obținere/prelungire credite/linii de credit – de la 500 lei

Intocmire documentatie leasing – de la 300 lei

Intocmire documente inregistrare Spatiu Privat Virtual (SPV) PF/PJ – 100 lei

Intocmire documente inregistrare semnatura calificata ANAF – 100 lei

Achizitie Registru Unic de Control si Registru Evidenta fiscala (exclusiv costuri registre) – 150 lei

Intocmire Declaratie Unica – de la 200 lei

Inregistrare contracte locatiune (C168) – 200 lei

Intocmire documentație si depunere declaratie esalonare clasica – de la 800 lei

Intocmire si depunere declaratie esalonare simplificata/declaratie mentinere/declaratie suplimentare – 200 lei

Urmarire grafic de esalonare si intocmire ordine de plata – 10 lei/ordin de plata

Intocmire documentatie si raportare I.N.S. si B.N.R. – de la 300 lei/declaratie

Completeaza cererea de oferta!